اخبار ورزشی

Pesarane Aftab

فرزندان تاریخ تقدیم می کنند.......

 

گزارش روز: چرا مانچو، یقه بالوتلی را گرفت؟

 

     میدان- نام مهاجم دردسرساز ایتالیایی با جنجال گره خورده؛ او حتی زمانی که قصد دارد رفتار بهتری داشته باشد، باز هم به تیتر اصلی رسانه ها تبدیل می شود.

درگیری با مانچینی، بار دیگر بالوتلی را در صدر اخبار قرار داد. شاید در سه فصلی که سوپرماریو برای سیتی بازی می کند، این اولین بار باشد که او بی تقصیر بود یا حداقل مقصر اصلی نبود. شاید سابقه بد او موجب شد تا بعد از انتشار عکس های درگیری دیروز در کارینگتون، بسیاری او را مقصر بدانند؛ قضاوتی که به خاطر لیست بلند بالای حاشیه سازی های او صورت گرفت:

 

من پولدار هستم (آگوست 2010)

 تنها چند روز از انتقال بالوتلی از اینتر به منچسترسیتی سپری می شد که به تیتر اول رسانه های انگلیسی تبدیل شد. او در راه رفتن به محل تمرین تیم، به دلیل سرعت زیاد از مسیر منحرف شد و آئودی R8 گران قیمتش را به آهن پاره تبدیل کرد. او در هنگام تصادف مبلغ زیادی پول نیز به همراه داشت و در پاسخ به سوال پلیس در مورد علت این مسئله یکی از جملات به یاد ماندنی اش را بیان کرد:" چون پولدار هستم!"

 

اولین کارت قرمز (نووامبر 2010):

 سوپر ماریو اولین گلش برای منچسترسیتی در لیگ برتر را در دیدار مقابل وست بروم به ثمر رساند اما فرصت چندانی برای لذت بردن از این گل پیدا نکرد زیرا در همان دیدار با یوسف مالومبو، بازیکن حریف درگیر شد و با دریافت کارت قرمز، زمین را ترک کرد.

 ویلشر؟ کی هست؟ (دسامبر 2010): جک ویلشر، هافبک آرسنال، که سال درخشانی را در ترکیب توپچی های لندن سپری کرده بود، از سوی فیفا به عنوان بازیکن جوان سال انتخاب شد؛ جایزه ای که برای انگلیسی جنبه ملی داشت و استقبال زیادی از آن شد اما وقتی از بالوتلی در مورد این انتخاب سوال شد، گفت:" ویلشر؟ تا به حال همچین اسمی نشنیدم!". روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی خیلی زود به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت که این بازیکن باید رفتارش را تغییر بدهد.

 

پرتاب دارت (مارس 2011):

 جنجال های بالوتلی در اولین فصل حضورش در سیتی با پرتاب دارت به سوی یکی از بازیکنان تیم جوانان باشگاه به اوج رسید. خوشبختانه در این جریان کسی آسیب ندید و باشگاه هم بعد از تحقیقاتی که انجام داد، جریمه ای برای او در نظر نگرفت اما این حادثه باعث شد تا در همان اولین فصل، زمزمه فروش این ستاره جنجال ساز ایتالیایی به خاطر بدرفتاری هایش به گوش برسد.

 دومین کارت قرمز (مارس 2011): هرچند بالوتلی به خاطر دومین کارت قرمزش در منچسترسیتی از هم تیمی هایش عذرخواهی کرد، اما باعث نشد تا چزاره پراندلی او را به تیم ملی ایتالیا دعوت کند. او در دیدار مقابل دینامو کیف در لیگ اروپا تکل خشنی روی پای گوران پوپوف رفت و مستقیما اخراج شد. پراندلی در مصاحبه ای گفت بالوتلی خود نیز از مشکلات رفتاری اش آگاه است و باید به او کمک کرد تا این مشکلات را برطرف کند.

پشت پای معروف (جولای 2011): بی تردید هیچ مربی ای به اندازه مانچینی به خاطر رفتارهای بالوتلی حرص نخورده است. مانچو که خود بالوتلی را به سطح اول فوتبال دنیا معرفی کرد و در واقع "پدر فوتبالی" او محسوب می شود، بیش از همه نیز با او درگیر شده است. یکی از معروف ترین آنها، مربوط به دیدار پیش فصل مقابل لس آنجلس گلکسی در تابستان 2011 است که بالوتلی در موقعیتی خوب، در حالی که می توانست با یک پاس ساده، هم تیمی اش را در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت گلزنی کند، با پشت پا توپ را به بیرون زد. این اتفاق به اندازه ای موجب خشم مانچینی شد که این بازیکن را بلافاصله از بازی خارج کرد.

 

ماجرای آتش بازی (اکتبر 2011)

 یک روز قبل از دربی منچستر، بالوتلی حسابی خبرساز شد. او و چند نفر از دوستانش در حمام خانه اش آتش بازی راه انداختند و ماجرا آنقدر بالا گرفت که در نهایت کار به دخالت آتش نشانی کشید.

 

چرا همیشه من؟ (اکتبر 2011)

 البته آتش بازی او در دیدار مقابل منچستریونایتد هم ادامه پیدا کرد و توانست در پیروزی 6-2 تیمش، گلزنی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 دی 1391برچسب:,

] [ 19:52 ] [ محمد رضا خورشیدی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه