په نه په2

Pesarane Aftab

فرزندان تاریخ تقدیم می کنند.......

زنگ میزنم خونه میگم مامان چندتا تخم مرغ بزار دارم میام. میگه میخوای بخوری میگم پـَـ نـَـ پـَـ روش میخوابم جوجه شه.

=========================

به دختر خالم میگم اینم دماغه تو داری! تو افسایده. میگه یعنی خیلی گندست؟ عملش کنم؟ پـَـ نـَـ پـَـ برو تو برنامه نود بروبچ عادلینا کارشناسی کنن ببینن واقعا تو افسایده یا نه

=========================

گدا دستشو دراز کرده به طرف مرده... مَرده میگه: پول بدم؟ گدا می گه: پـَـ نـَـ پـَـ بزن قدش

=========================

رفتم دندون پزشکی میگم میخوام جرم گیری کنم میگه دندوناتونو؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ سرویس بهداشتی تونو

=========================

دیروز تو اتوبوس ولیعصر سر عباس‌آباد راننده داد زد: کی بود میخواست سینما آزادی بره؟ آقاهه پرسید: پیاده شم؟ راننده گفت: پـَـ نـَـ پـَـ وایسا برگشتنه مسافر نمی‌زنم با هم بریم

=========================

با زن داداشم داریم حرف میزنیم میگم فلانی خواهر فلانیه. میگه نه بابا خواهرش که نیست. میگم چرا هست. رو میکنه به داداشم میگه: خواهرشه؟؟! داداشم میگه آره. میگه خواهر واقعیش؟؟ داداشم میگه: پـَـ نـَـ پـَـ خواهر پلاستیکیش!!

=========================

دستامو بردم به سمت اسمون دارم با خدا رازو نیاز میکنم. اشک از چشمام جاری شده مامانم میگه داری با خدا حرف میزنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ دارم با خدا نون بیار کباب ببر بازی میکنم. محکم زد اشکم در اومد

=========================

تو اتوبوس به راننده میگم این پولو عوض کنید ! میگه پارَس ؟ گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ گوشَش وسط نداره 

=========================

طبقه بالایی داره توی خونه گل کوچیک بازی میکنه ، رفتم درشونو زدم میگه صدای ما اذیتتون میکنه ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم بگم مواظب باشید بازیکن دو اخطاره توی زمین نفرستید که بعدا گندش دربیاد !

=========================

میگم ایشون رتبه یک کنکور شدن یکی برگشته میگه:دقیقایک؟؟؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ یک و شش دهم شده، جزء صحیح گرفتیم شد یک

=========================

داشتم تو پارکینگ نایلونای روی صندلی ماشینو میکندم اومده میگه ماشین خودته؟ نو خریدی؟پ ن پ لواشکه دارم نایلونشو میکنم دور هم بخوریم! 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 دی 1391برچسب:,

] [ 15:3 ] [ محمد رضا خورشیدی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه